Friday, January 20, 2012

Dear analog.

Çok mutluyum! 1 aydır Analog kameraları araştırıyordum. Internette Praktica'nın bir kamerasını buldum. Bulduğum siteden amcam sık sık birşey aldığı için ona sorayım dedim tam olarak ne yapmalıyım nasıl sipariş etmeliyim. Ne alacaksınki dedi. Analog kamera alcam dedim eskinin filmli kameralarından oluyorya hani dedim. Benim arkadaşımında vardı bir aralar satıyordu dedi, istersen ona bir sorayım dedi.

Ve dün elinde bir Canon EOS 500n ile bize geldi. Canım amcam beni çok mutlu etti. Bir pillerinin yenilenmesi gerekiyor birde film almam gerekiyor. Şimdiden çok sevdim kamerayı canım benim.

Önünde küçük bir flash'ı var ama üzerine daha büyük bir flash alınıp takılabiliyor.

Film koyma yeri. Nasıl çalışır nasıl yapılır henüz hiçbir fikrim yok, ama babam gönüllü olarak yardım etmeye hazır.

Love you.






10 comments:

  1. Selam :))

    Güzel yorumun sayesinde blogunu bulmus bulunuyorum..

    Cok cici bir blogun var !

    Yeni kamerani güle, güle kullan.. Yeni resimlerini bekliyorum!

    Sevgiler
    Xxx

    ReplyDelete
  2. Merhaba canimm,

    Ilk olarak nekadar guzel bir blogun var gercekten cok hosuma gitti =) Kameran icin kutluyorum yakinda resimlerini gormeyi heycanla bekliyorum.

    Bilgilerin benim baya bir gozume carpti.. hollandada yasiyormusun ve bussiness and management okuyup en buyuk hayalin istabulda yasamak.. Tuaf belki biraz ama kendimi gordum o yazilarin icinde. Bende hollandada yasiyorum ve onumuzdeki yil ayni bolumu okumak istiyorum, 1 yil amsterdam hes'te international management okuduktan sonra devamini istanbul bogaz ici uni. gecmek istiyorumm. Dunyaya baksana aslinda nekadarda kucuk =)

    sevgilerimle opuyorum,,

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa evet şimdi görüyorum bilgilerini, okumamıştım daha önce, ne kadar tesad üf!
      Dünya gerçekten küçük, aslında senin blogunu daha önce girlscene sayesinde görmüştüm ama ozaman blogum yoktu takip edememiştim. Blog açınca tekrar karşıma çıktın :D

      Delete
    2. blog actigin bence cok iyi olmus bu sayede bende seni buldum =D

      Delete
  3. Amazing post! So glad I found your blooog!! Sooooo jealous of that camera ><
    :D You earned yourself a loyal follower my dear! I look forward to your new post! :D

    xx R.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment made me so happy, thank you!

      Delete
  4. blogun pek cici :)
    Özellikle fotoğraflara bayıldım :)
    Bundan sonra takibindeyim bana da beklerim ojesandigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Analog kameralarla çekilen fotoğraflarda sürrealist bir hava oluyor sanki =) Benim favorim Zenit ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynen öyle, bayılıyorum o sürrealist havaya ♥

      Delete