Monday, January 16, 2012

Instagram post!


Iphone'u olupta Instagram app'inden bi haber olan insanlar var hala!!1!!1 16 farklı filtresiyle kullanması çok eğlenceli, canınız sıkıldığında binlerce resime bakabileceğeniz, diğer kullanıcıları takip edebildiğiniz ve bunlar yetmezmiş gibi bedava olan bir app! Kime anlatıyorum gerçi bunu okuyacak olanlar zaten biliyordur bunu ama tanıdığım bir kaç kişi var öyle :| Neyse bilmemek ayıp değil tabi ki.

Bu postum'da mayıs 2011'den beri çektiğim ve 272 resim arasından zorla seçtiğim bir kaç tanesini paylaşacağım. Bundan sonrada her hafta bir instagram post'u yapmayı düşünüyorum, o hafta instagram'de neler paylaştıysam burdada paylaşıcam. Nasıl olur?


Fazla dizi seyretmiyorum ama tam bir Dexter manyağıyım. 6. sezon'u bitirdiğimde ve taa yazdan sonra başlayacağını okuduğumda nasıl üzüldüm nasıl içim parçalandı sanki sevgilim askere gidiyor ve ben onu uzuuun bi süre görmicekmişim misali.

Itiraf ediyorum şişesini çok beğendiğim için aldım. H&M Going to the Opera ojesi.

Umarım Ceylan Ertem konserine denk gelirim Istanbul'a gittiğimde derken bir baktım Ceylan kalkıp Hollandalara gelmiş. Ne müthiş bir geceydi o!

Mayıs 2011'de Istanbul'a gitmiştim. (Önümüzdeki mayıs yine gideceğim!) Daha bir çok şey almış olsamda bunlar benim için en değerlileri. Ozellikle Galata ve Büyükada'yı sevdiğimde anlaşılıyor sanırım. Ve tabi ki pickpocket albümü. Bu fotoğraf beni mutlu ediyor. Istanbul'da çok güzel zaman geçirdiğimi ve yine geçireceğimi hatırlatıyor.

H&M yüzüğü. Tabi ki almalıydım bunu.

Ve son olarak 'herşey'

Umarım eğlenceli bir post olmuştur? Her hafta yayınlamalımı? Yoksa instagram, instagram'de mi kalmalı?
Instagram'den takip etmek isteyenler için, Instagram nick'im: seffim 





No comments:

Post a Comment