Wednesday, January 18, 2012

Make-up heaven!


Tanıdığım bir kız makyaj uzmanlığı eğitimi alıyor. Derslerinden birine gelip ona modellik yapmak istediğimi sorduğunda tabi ki hayır demedim. Seve seve! Kozmetik bloglarını severek takip ediyorum. Youtube'da makyaj guru'larını izlemeyide seviyorum. Çok keyifli bir akşam olacağından emindim. Birşürü resim çekmeyide ihmal etmedim.

İçeri girdiğimizde öğretmen yani makyaj uzmanı kahve/çay ikram etti. Öğretmen çok sıcak kanlı ve misafir perver biriydi. 
Ders aldıkları yer çok güzeldi. Ortada 8 kişilik bir masa vardı. Burda başlamadan önce öğretmen yani Jeanine bu akşamki ödevin ne olduğunu anlatıyor ve bir kaç örnek gösteriyor. (resimdeki Jeanine değil)
Bu haftaki konsept/ödev fashion&catwalk. Göz kapağı açık renkler, kaş kemiğinde koyu renkler, belirgin dudaklar, kalın kaşlar, uzaktan belli olabilecek bir şekilde kullanan makyajlardı Jeanine'in verdiği ipucları.

Makyaja başlanılmadan önceki durum böyle. Saçlarımı düzlemiştim. Yüzümü nivea cleansing milk ve tonic ile temizledi.
Mac'in bu fırça setini ne kadar kıskandığımı, içimin nerdeyse parçalandığını anlamışsınızdır herhalde.

Yorum yapamiycııığm.
Bu fondöten hayatımda gördüğüm en iyi fondöten. Pancake efekti vermeden bütün herşeyi, sivilce olsun, leke olsun, renk farkı olsun herşeyi kapatıyor. Fıyatını sorduğumda da satın alma fikrini hemen aklımdan çikardım. Küçücuk kutusu 50 euro civarinda. Jeanine hanım çok az bir miktara ihtiyacın olduğunu doğru kullandığında 1 sene gittiğini söylesede fiyatını sormakla kaldım.

Kullandıkları makyaj malzemelerin çok büyük bir kısmı Make-up studio.
Jeanine gelip, en uzun kirpikleri kullan modelinin kirpikleri uzun dediğinde bir ov ye baby dedim içimden.

Buda Jack, kendisi kuaför ve kendine ait bir salonu var. Kendini geliştirmek için başvurmuş bu eğitime.

Gelelim sonuçlara:

Bana sorsanız bu iki rengi mümkün değil yan yana kullanmazdım. Bide tuttu zaten kalın olan kaşlarımı kalemle daha da kalınlaştırdı zilli. Ama güzel oldumu bence gayet güzel oldu. Simli eyeliner'da hoş bir detay. Renklerin birbirine geçişi de güzel.

Jack'ın sarışın güzeli Alman modeli. 

Saçları Jack iki dakikada topladı. Çok şeker bir hava kattı kıza. Yeşil farın teniyle ve dudaklarıyla uyumu oldukça iyi.

Bu rujun rengini çok beğendim, lakin göz makyajı daha değişik olabilirdi. Hani ofis'e de gidebilir bu makyajla.

Rus güzeli.

Ve son olarak benim EN çok beğendiğim makyaj. Renkler uyumlu. Burdada yine simli eyeliner detayı var. Dudaklar belirgin ve rengi çok güzel. Gözler harika. Bunu çok beğendiğim için iki resim hak etti.

Umarım sizde benim kadar keyif almışsınızdır bu resimlerden.


No comments:

Post a Comment