Saturday, January 14, 2012


Merhaba, ben Sevim. Buda benim blog'um. Bu blog ne ağırlıklı olacak hiçbir fikrim yok. Biraz moda, biraz müzik, biraz okul, biraz sanat, biraz gezi, biraz eleştiri ve bu böyle devam eder. Kısacası karşıma ne çıkarsa, ilgimi ne çekerse burda paylaşacağım. Peki benim ilgimi neler çeker?


18 yaşındayım, Hollanda'nın doğusunda mini minnacık bir şehirde yaşıyorum. Aslında şehir demeye dilim bile varmıyor. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag gibi şehirlere trenle en fazla 2 buçuk saat olması ve öğrencilere hafta içi toplu taşımanın bedava olması acımı azda olsa hafifletiyor. Burda doğduğum içinde hep Hollandaca eğitim aldım (evet Hollandaca diye bir dil var!). Affınıza sığınarak söylüyorum yazacağım yazılarda bir çok yanlış olabilir, ama elimden geleni yapacağım. 


International business and management studies okuyorum, bunun dışında haftada iki buçuk saat tiyatro dersleri alıyorum. Provalardan, mayıstaki gösterimizden fotoğraflarda paylaşacağım tabi ki. Tercihen türkçe müzik dinliyorum. Alışveriş bana her kadına olduğu gibi ilaç gibi geliyor. Alışveriş yapmayacaksam okulun yanı sıra part time bir işte neden çalışayım dimi? Dövmelere ve piercinglere karşı ayrı bir zaafım var. Kitap okumayı ve Molly Malone'ı seviyorum. (Molly malone: vazgeçilmez Irish Pub'umuz, vazgeçilmez diyorum zira haftanın bir kaç günü uğrarız)


Son olarak: ISTANBUL'A AŞIĞIM.






3 comments:

  1. hoşgeldin :) hayırlı olsun blogun :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hoşgelmişsin :)

    bloguma da beklerim nailartsbyozandti.blogspot.com

    ReplyDelete