Sunday, January 15, 2012

Rossmann alışverişim!

Yaşadığım yerin Almanyayla sınır olmasından dolayı trenle 10 dakika da ordayım. Almanya’da Rossmann diye Watsons tarzı bir mağza var. Hem ürün çeşitliliği geniş hem de fiyatları Hollanda’ya gore daha uygun. 2/3 ayda bir uğrarım. Bu seferde eve mutlu döndüm.


İlk yaptığım şey saç boyası reyonuna gitmek oldu. 2 paket Syoss  mahagoni renginde boya kaptım geldim. (mahagoni’yi türkçeye çevirdim maun rengi çıktı kapı resimleri falan çıktı bilemedim şimdi) Normalde kestane rengini kullanıyorum ama ne Hollanda’da ne Almanya’da satılmıyor artık sanırım. Geçen arkadaşım kendine almış Türkiye’den. Türkiye’ye gittiğimde bir bakmalıyım çünkü oda gerçekten harika bir renk!
Syoss saç boyasının Rossman’da kutusu €4,99. Hollanda’da ise indirimdeki fiyatı €7,99.


Ardından cilt bakımı reyonuna geçtim, pek bir şeye ihtiyacım yoktu aslında. Ama bu maskeleri görünce dayanamadım. Hem birsürü çeşit vardı hem de çok ucuzdu. 3 tane Rival de Loop markasından, 1 tane’de Murnauers diye bir markadan attım sepetime. Yüzüme uyguladıkca fikirlerimi yazacağım ayrı postlarda.

  1. Rival de Loop: Milch&Honig maske (Süt ve Bal). Bu maske dinlendirici bir maske.
  2. Rival de Loop: Klärende maske (Aydınlatıcı). Bu maske cildi temizyleyen bir maske.
  3. Rival de Loop: Peel-Off Maske. Bu maske cildi temizleyen bir maske.
  4. Murnauers: Kaschmir Maske. Bu maske cildi yumuşatıyor ve esnetiyor.
Rival de Loop maskelerinin tanesi €0,49. Murnauers maskesi €0,99.
Bakalım dediklerini yapacaklarmı ama bu fiyatlarla denemeye değer çünkü gerçekten inanılmaz ucuzlar!


Son olarak dudak balsamı aldım. Vaseline kullanıyordum normalde ama içindeki petrolatum maddesinin yarardan çok zararı var gerçekten. Dudakları nemlendiriyor gibi geliyor ama tek yaptığı bir yağ tabakası bırakmak. O yağ tabakası gidince dudaklar daha çok kuruyor. Içinde kamille (papatya) özü/kokusu olduğunu ve naturkosmetik(organik) olduğunu görünce hemen New Girl’de ki Jess misali gözlerimin önüne bunu almalısın sinyalleri gidip geldi. Maalesef papatya kokusundan eser yok. Kokusunu hiç sevmedim içinde beni biraz rahatsız eden aslında fazla ağırda olmayan ne kokusu olduğunu bilmediğim bir koku var. Dudakları yumuşatıyormu yumuşatıyor ama bunu evdeyken kullanmayı tercih ederim. Kokusu da güzel olsaymış tam olurmuş.  Fıyatını tam hatırlamıyorum ama sanırım €2,00 civarındaydı.


En üstteki resmi kendim çekmedim, onu ararken bakın ne buldum.
Rossmann zaten Türkiye'de de varmış :D

6 comments:

  1. Merhaba rossman malesef istanbulda yok.adana ve ankarada var gercekten urunleri cok guzel bende yeni kesfettim.adanadan kardesime siparis veriyorum:) bloguna uye oldum cnm bende beklerim:)
    Sevgiler
    khaleesistyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarım yakında Istanbula da açılır bir Rossmann, fiyatlar Türkiye'de de bukadar uygunmu acaba ^.^ ?

      Delete
  2. son bir yıldır bulunduğum şehirde var çok seviyorum. Farklı pek çok ürünü uygun bir fiyata alabiliyor insan.

    ReplyDelete
  3. mahogani kelime anlamı olarak türkçeye "akaju" diye çevrilir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. her kimsen çok teşekkür ederim, Türkçemi geliştirmeyi çok istiyorum ve insanlar yazılarımdaki hataları görüp beni düzeltsin istiyorum ki birşeyler öğrenebileyim :)

      Delete