Sunday, January 22, 2012

Turkey now festival!


Turkey now festivali hem kültür tatmak için, hem de çeşitli kültürlerden insanların bir araya gelmesi için düzenlenen bir festival. 23 şubat-23 mayıs arası hergün bir etkinlik olacak. Festivalin açılışı Leman Sam ve kızları Sevval ve Şehnaz Sam tarafından yapılacak. Proğram çok geniş: pop, rock, jazz, dance ve klasik müzik'den tutun stand-up komedi, tiyatro, film, moda, fotoğraf'a kadar gidiyor. Eminim herkes kendine hitap eden bir etkinlik bulabilecektir. Gelelim bana ve arkadaşlarıma hitap eden etkinlik.

Between 23 february and 23 march there will be a Turkish festival in the Netherlands called Turkey now. Everyday there will be a different activity. So everyone would be able to find something they like.
It's an opportunity to experience some culture and where people from different cultures can meet each other. 

30 Mart 2012'de Istanbul vibes: Duman & Mor ve Ötesi konseri olacak. Konser Rotterdam'da, Nieuwe Oogst'da olacak. Daha önce Maassilo'ya gitmiştim çok beğendim orayı. Nieuwe Oogst'da Maassilo'yla aynı yerde. 31 Mart 2012'de ise aynı konser Amsterdam, Melkweg'de gerçekleşecek.
Yıllardır Duman dinliyorum ve çok istiyordum konserlerine gitmeyi. Bir kaç kez geldiler Hollanda'ya ama ben gidemedim. Ve bir taşla iki kuş, hem Duman hem Mor ve Ötesi bir konserde!! Bu sefer birşey çıkmazsa gidecem gibi görünüyor.

On 30 March there will be a Duman & Mor ve Ötesi concert in Rottedam. I've been listening Duman for years, they came to the Netherlands a several times but I couldn't go. Now I have an opportunity again. For people who can't make it 30 March, there is also a concert on 31 March in Amsterdam.


No comments:

Post a Comment