Sunday, January 15, 2012

Wishlist January!


Biz insanların ve özellikle kadınların istekleri hiç bitmiyor. Alışverişe çıktıktan sonra, deli gibi para harcadıktan sonra bile hala aslında ihtiyacımızın olmadığı ama almak istediğimiz birsürü şey bulabiliyoruz.
Kafamdaki alıncacaklar listesi işte şöyle:

Ilk sırada Sascha'nın biker boots'ları var. Ilk gördüğüm anda vuruldum bu ayakkabılara ve 2 aydır hayalini kuruyorum ve artık hak ettiğimi düşünüyorum. Wishlist'ten çıkıp ayakkabılığa yerleşmeleri yakındır!
Sascha bikerboots < Hollanda'da yaşayanlar buradan sipariş edebilirler. Ayakkabılarin fiyatı 99,95.

Bu H&M elbisenin rengine bittim. Modeli de oldukça zarif duruyor. Maalesef webshop'da yeşil rengi bitmiş siyahı kalmış sadece. Mağaza'da ise bir tane kalmış oda benim bedenim değildi. Bulunduğum yere yakın başka H&M mağazalarında deneyeciğiim şansımı. Elbisenin fiyatı €29,90.

Listemde bir başka yer alan ürün ise Nikon Coolpix P500. Kendisi bir SLR gibi görünsede öyle değil. Zoom alanı 22.5 - 810mm olan, 12.1 megapixel olan bir compact camera. Fiyatı €259,-

Şuanki wishlist'im bu kadar. Aslında fazla uzun değil ve bir camera'ya gerçekten ihtiyacım var!



3 comments:

  1. :) ne kadar doğru demişsin,hiç bitmiyor istek listemiz değil mi :) eşim de hep aynı dertten muzdarip,isteklerin hiç bitmiyor der hep bana :))
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. h&m elbısenın kesımı gercekten hosmus

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve site'de bitmiş, mağazada bitmiş :(

      Delete