Tuesday, February 21, 2012

Last week.

Geçtiğimiz hafta bunları yaptım konulu postum ^.^
This is a post about what I did last week.

Tiyatro hocası rahatsızlandığı için bir kaç arkadaş tiyatro salonunda toplanıp böyle şeyler yaptık, çok eğlendik.
Our theater teacher got ill last week so he could not make it to the class. We decided to meet up with some friends and did stuff like this. We had a lot of fun!

Annemin doğum günü için hediye hazırladım.
Preparing a gift for my mother's birthday.

Bu tatlı şey benim kuzenim. Adı Bartu ve ben onu çok seviyorum.
This cutie is my cousin. His name is Bartu and I love him.

Dersler inanılmaz yoğun, insan yoruluyor haliyle, böyle enerji bombalarına ihtiyaç oluyor. Taze sıkılmış portakal suyundan daha güzel ne olabilir?
Energy boost: fresh orange juice!

Biraz rahatlamak için maske. Kışın cildim çok kuruyor, bu nemlendirici maske kurtarıcım oldu yumuşacık oldu cildim.
At these cold winter days my skin gets really dry. So I decided to use this moisturizing mask. It became my savior, it made my skin soft and smooth.


Arkadaşımın nişan elbisesi, elbisesi sade ve şıktı. Makyajı hafifti ve saçlarınıda çok beğendim. Bence mükemmel görünüyordu!
The dress of my friend at her engagement. I love it.

x






6 comments:

  1. Harika bir hafta gecirmissin. Sali aksami bir ayri guzeldi tabi, sevgililer gunu olsada sevgilisiz guzel bir gun gecirdik. Ben elbisenin kurdalesini cok begendim, fakat rengi pek uymamis gibi. Kendi acimdan konusuyorum tabi. Blogun iyi gidiyor, boyle devam et. Egitimin hakkinda birseyler yazsan insanlari da bilgilendirmis olursun.

    ReplyDelete
  2. bence bu postlar çok hoş bende yapmayı planlıyorum ama görsel eksikliğinde güme gidiyor hep:))

    ReplyDelete
  3. Kuzenin çook şekermiş.Arkadaşının saçları da çok güzel görünüyor;)

    ReplyDelete
  4. @Cemre @Duygu @CMOS @Followupfashion çok tşk ederim kızlar ^.^

    ReplyDelete
  5. arkadaşının elbisesi çok güsell:)

    ReplyDelete