Wednesday, February 8, 2012

Mission: Nailcare!

Kuruyan, yırtılan, kırılan, solan tırnakları hemen hemen herkes yaşamıştır. Benim tırnaklarımda da sık sık bu takım şeyler oldu. Bu yüzden tırnaklara bakım şart!!

Ilk önce favori tırnak bakım ürünümden başlayayım: Lush Lemony Flutter Cuticle Butter. Bu üründen sadece birazcık kullanmanız yetiyor, tırnak etlerinize ve tırnağınızın etrafına sürüp yavaşca masaj yapıyorsunuz. Tırnak etlerini kesmenin iyi birşey olmadığını bir çok yerde okudum. Lemony Flutter sayesinde kolayca geri itebiliyorsunuz.Tırnaklarla kalmıyoruz kuru olan her hangi bir yere sürüyoruz ve yumuşatıyor. Canım benim ya kokusuda ayrı bi güzel. Limonlu kokusu bu ürünü almak için başlı başına bir sebep zaten.

Bir diğer ürün Etos nail oil. Bu tırnak yağı kuru veya hasarlı tırnakları onarmakta yardımcı oluyor ve besliyor. Aynı zamanda yine tırnak etlerini yumuşatıyor. Tırnak yağının yanında Rival de Loop Base Coat görüyorsunuz. Oje tırnakları kuruttuğu için base coat sürmekte yarar var. Ben Rival de Loop'un base coat'unu pek sevmedim ama o ayrı bir konu.

Son olarak törpülerim, ve tırnak eti çöpü (ismini bilmiyorum aslında??).

Siz tırnaklarınıza bakım yapmak için neler kullanıyorsunuz?






5 comments:

  1. Benim tırnaklarım da hemen kırılır,bu ürünlerden kullanmak lazım=)

    ReplyDelete
  2. çok güzel bir blog =) evde manikür yapmak en iyisi bencede =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lemonny Flutter'in harikalar yarattigini diyebilirim. Harika bir blogun var Sevim, pes etme sakin.

    ReplyDelete
  4. Merhaba :) bloguma yorum yapmissin ben de uyenim:)
    Sevgiler
    Duygu

    ReplyDelete