Friday, February 24, 2012

Shoplog Rossmann

Rossmann'a gitme vakti gelmişti yine..
It was time to go to Rossmann again..

Maskeleri çok sevdiğim belli oluyordur sanırım ^.^
You can probably tell that I love masks.

Mint mint mint 

Vivalavitam'ın tavsiyesiyle bu iki ürünü aldım. Sivilcelere çok iyi geliyormuş.
Synergen hassas ciltler için temizleme suyu 
Clearasil Ultra Rapid Action Seal-To-Clear Gel (sivilceleri küçültüyor ve kırmızılığını alıyormuş)

Sizin Rossmann'da ki favori markanız veya ürününüz nedir?

I bought these two products on Vivalavitam's reccomendation. It helps to get rid of pimples.
Synergen face wash for sensitive skin
Clearasil Ultra Rapid Action Seal-To-Clear Gel (It makes pimples smaller and reduces redness)

What is your favorite product or brand in Rossmann?





9 comments:

  1. Benimde avene temizleme suyum bitti bir kac gün önce, yenisini acmadan Synergen´inkini bitirmek istiyorum ve cok iyi geliyor gercekten, ben cok sevdim, umarim sende begenirsin : )
    Tatlim blogumda Award´in seni bekliyor ; )

    ReplyDelete
  2. Oje harika görünüyor :) Bende severim Rossmani. Iki haftada bir bazi ürünler indirime girdigi icinde elim bos cikmiyorum :)

    Yeni bir okuyucun oldu, bende beklerim Bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Oje'yi sahsen kendi parmaklarinda gördüm ve gerçekten harika bir renk.

    ReplyDelete