Monday, March 19, 2012

Ilk mim'im

Mimlendim, hem de ilk kez. Saolsun nedicenbasageldicekicen blogunun sahibi Sinem beni mimlemiş. Umarım okurken keyif alırsınız !


1.Hırs: En ucuz güzellik ürününüz hangisi? En pahalı güzellik ürününüz hangisi?  
Güzellik ürününden kastımız makyaj ise aslında fazla makyaj malzemem yok. Sıkı bir koleksiyon yapmayı planlıyorum ama henüz pek bir yol alamadım. En ucuz ürünüm bir mağza dağılıyordu ordan 1 euro'ya allık almıştım ve çok iyi çıkmıştı. En pahalısı da muhtemelen mascaralarımdan biridir.


2.Öfke: Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var? ( yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra gene ona dönüyorsunuz vs. ) Hangi güzellik ürününüz bulmakta en zorlandığınız oldu? 
Imm sanırım eyeliner. Görüntüsüne bayılıyorum ama onu güzel sürmek emek istiyor. Güzel sürülmemişse nefret ediyorum, bu yüzden acelem varken kullanamıyorum kendisini. Çok zor bir ilişkimiz var kendisiyle. Hiçbir güzellik ürününü bulmakta zorlanmadım ama en çok fondoten alırken zorlanıyorum.



3.Oburluk:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(illa tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur vs.. ) 
Maskelere karşı bir zaafım var. O yumuşaklığı, güzel kokuları karamel olsun, çilek olsun, bal olsun. Doyamıyorum maske yapmaya, bide uzanacaksın, eline de bi dergi veya kitap. Bak canım çekti.


4.Tembellik:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz? 

Duştan çıktıktan sonra üşengeçlik demeyelimde çoğu zaman body butter veya body lotion sürmeyi unuturum.


5.Gurur: Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor? (yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin vs hissediyorsunuz)  

Kesinlikle concealer ve mascara. Burnumun kenarları mesela herzaman yüzümün tümünden daha kırmızı olur, bunu concealer'la kapattığımda çok rahat hissediyorum kendimi. Mascara sürmediğimde ise böyle bir eksiklik efendime söyleyeyim sanki gün boyunca yataktan yeni kalkmış gibi hissetmeler.


6.Tutku:Karşı cinste  en çekici bulduğunuz özellikler neler?
Hijyen! Güzel dişler, temiz tırnaklar, güzel bir koku. Ha bide yurt dışında yaşıyorum ve burda ki çoğu insan solaryuma pek meraklı. Erkeklerin solaryuma girmesini acaip itici buluyorum, beyaz bir teni ise çekici ^.^

7.İmreniş: Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak isterdiniz?
Gucci Flora ve MAC'den bir fırça seti çok makbule geçer.


Benim mimlediklerim:

vivalavitam ile duygunsenyurek'i de mimlicektim ama vivalavitam daha geçen aynı soruları cevaplamış, duygu'yu da Sinem mimlemiş bile.

x




 




5 comments:

  1. Mim olayına ilk defa girdim ama çok eğlenceliyimiş :) Cevaplarına bayıldım :) Ayrıca katılıyorum Beyaz tenli erkek her zaman daha seksi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahah aynen ben de öyle, sevdim bu olayı :D

      Delete
  2. canim benim tesekkurler:) en kisa zamanda cevaplicam bende hihi
    solaryum konusunda cok haklisin, bizim burdakiler pek bi merakli, bende itici buluyorum... Kendi renkleri cok dahaguzel :)beyaz ten daha cekici dedigin gibi :):)
    Optummmm

    ReplyDelete
  3. canım teşekkür ediyorum :) bende mim'i cevaplamıştım
    http://aynurduguk.blogspot.com/2012/03/eglenceli-guzellik-mimi.html
    sevgiler :)

    ReplyDelete
  4. yinede beni düsündügün icin cok tesekkürler güzel kiz! ; )

    ReplyDelete