Sunday, March 11, 2012

Shoplog Primark

Blazer €21,- Top €6,-

€1 in sale.

Pembe çantanın fiyatını hatırlamıyorum etiketi kopmuş//I don't remember the price of the pink bag.
Yellow wallet €3,50

€11,-



Far paleti ve Oje seti ikisi de €2,- . Far paletini sırf pigmenti nasıldır diye merak ettim ve çöpe atacak kadar kötü. Belki küçük bir kuzenimi sevindirebilirim bununla, neyse ki kutusu çok tatlı.

Eye shadow palette and nail polish set both €2,- I bought the eye shadow palette just because I was curious. The pigmentation is so bad that you can throw it away. Maybe I can make a little niece happy with it. Thankfully the box itself is super cute.

€14,-


€1,50

€1,50

Pyjama shorts €5,-

Pyjamas €7,-
White t-shirt €2,50

€6,-

Socks €3,-
Facial cleansing wipes €1,50
100 denier panty €4,-

x











22 comments:

  1. hayirli olsun canim, gule gule kullan hepsini:) bende bi primarka ugrasam iyi olacak... gitmeyeli epey zaman oldu... :)

    Bu arada hollandada yasiyormusun sende, yeni farkettim:) Hangi sehirde okuyorsun??
    Sevgiler !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben seni Almanya'da yaşıyor biliyordum :D
      Enschede'de okuyorum canım, sen?

      Delete
  2. Primarkı o kadar cok seviyorumki :) sadece İngiltere'dekine gittim bugune kadar.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Belki ilerde Türkiye'ye de açarlar, süper olur ^.^

    ReplyDelete
  4. canim benim, birbirimize cok yakinmisiz biz yaa... :D
    bende apeldoornda yasiyorum :):) Utrechtte okuyorum ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vay be dünya ne küçük benim kuzenlerim var Apeldoorn'da :D

      Delete
    2. hahah gercekten kucuk, bir bakmisin kuzenleri taniyorum :P

      Delete
    3. Ahaha olur mu olur ismi Müşerref :D diğeri küçük biraz

      Delete
    4. haha ;D gorsem bilirim belki ama isimden pek bilemedim :D:D:D

      Delete
  5. hayırlı olsun canım keşke burda da prımark olsa=(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saol canım, içimden bir ses oraya da açılacak diyor :)

      Delete
  6. Herşeyi bırak donlara bayıldım, ohh tiril tiril giyesin inşşşallah:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahaha ne kadar güldüm buna saol cnm :D

      Delete
  7. Echt heel veel leuke dingen.
    2 april kun je op m'n blog zien wie de winnaar is.

    ReplyDelete
  8. Ik kwam via via op je blog! Hele leuke aankoopjes :) Vooral die zwarte tas vind ik mooi, zoiets zoek ik al een tijdje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als je dichtbij een Primark woont sla toe zou ik zeggen, hij is heel fijn :D

      Delete
  9. güle güle kullan harika parçalar almışsın ,özellikle ilk fotoğraftaki çizgili ceketi çok beğendim :)

    ReplyDelete
  10. aaa ne kadar ucuzlar ve güzeller hayret ettim :) hepsi birbirinden güsel güle güle kullan canım :D

    ReplyDelete
  11. güle güle kullan hepsini :) işte bunu seviyorum ..... almaya doyamıyorum oraya gidince :)))

    ReplyDelete
  12. @rebeltakipte saol cnm çizgili ceket benim de favorilerimden :)
    @aynur duguk tşk ederim, gerçekten çok ucuz ve güzel şeyler satılıyor, avrupa'da bulabileceğin en uygun mağzadır sanırım
    @BÜTÜ saol tatlım, ahaha oraya girdiğimde tam bir canavara dönüşüyorum arkadaşlarım benimle dalga geçiyor :D

    ReplyDelete
  13. Şuan çok üzüntülüyüm ,siyah-beyaz çizgili ceket istiyorum ama bulamıyorum,böyle bloglarda vb.görünce de kötü oluyorum ühühüü :(((( Çok güzelmiş aldığın,fiyatı da ne kadar uygun ,şanslısın valla :) Güle güle kullan hepsini de !

    unkheadinpurpleland.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tşk ederim canımm, umarım sende bulursun istediğin gibi bi çizgili ceket ^.^

      Delete