Monday, March 26, 2012

Sınav haftası iğrençliği!

Hava tam: 'güne ş gözlüğünü takıp çimlere uzanmak' tarzı. Bu durumda kendini eve kapatıp ders yapmaktan daha iğrenç bir şey yok. Ve yaklaşık 2 haftadır bende durum bu. Bahçeye çıksam güneşten mayışıyorum ders yapamıyorum, odamda ise içim sıkılıyor. Geçen hafta Almanca sınavım vardı, sınavdan sonra dayanamadık Cemre'yle attık kendimizi merkeze. Almanca sınavı yapmışız kendimizi ödüllendirelim dedik.


Kendimizi dondurmacıda bulduk. Ondan sonra kalktık eve gidecektik ki cafe'lerin teras kısmına dökülmüş bir ton insan gördük. Geçen sene abartmadan her günümüz bu cafelerde geçerdi. Bu sene okula daha çok odaklandığımız için fazla uğramamıştık. Bu havada canı çekiyor ama insanın birazda orda oturalım dedik.

Almanca sınavı zordu. Iyi bir sonuç beklemiyordum aslında ama 7 almışım. Aslında çok yüksek değil ama sınıfta 7'den daha yüksek alan kimse olmadığı için beni memnun etmeye yetti de arttı bile.

Bugün Marketing sınavım vardı, oda iyi geçti iyi bir hissim var. Kaldı geriye 3 sınav. Benim için dua edin onlarda iyi geçsinn. Sınıfı geçip geçmememde büyük rolleri var çünkü. Bu haftayı atlatayım kendimi dışarı atıciiiim.

Arada bi mola vermeyi unutmuyorum tabi ki, çalış çalış nereye kadar? Arkadaşlarla çıkıp akşam üzeri biraz yürüyüş yapıyoruz biraz temiz hava alıyoruz iyi geliyor. Ehm dondurma sevdiğim anlaşılıyor dimi?

Lütfen gitme güneş lütfen. En azından ben sınavlarımı bitirip bir kaç hafta senin tadını çıkarana kadar!

x

Instagram username: seffim



7 comments:

  1. Hic sorma zaten herzaman oyle olur
    zaten hollanda gunes dogsa herzaman bir isin olur
    cogu zamanda sinav haftasina denk gelir bu gunesli gunler
    ama bitirdigine sevindim benimkide yeni bitti okadar rahatladimki (kisa bir sureligne olsada) anlatmam =)

    dondurmalar muthis gornuyor!

    sevgilerimle,
    Zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ödüllerinize bayıldım desem mmmmm :)

    ReplyDelete
  3. Bende sinav çalisma esnasinda mola verir iken senin blogunda buldum kendimi ve bunlari görünce adeta bir motivasyonda bulunmus oluyorum. Simdi deliler gibi devam calisip, hafta bu günlerin seninle birlikte acisini çikarmayi 4 gözle bekliyorum.

    ReplyDelete
  4. @Zeynep aynen ya bizim burda cuma cumartesi yağmurlu gösteriyor :(
    @BÜTÜ biz de bayıldık ^.^ bi sınavı daha atlatalım birdaha ödüllendircez :D
    @Cemre çıkaralım tabi cnmm

    ReplyDelete
  5. dondurmalar nefis :) oyle sinav sonrasi kendini odullendirmen cok guzel:D bende hep oyle yaparim :P
    onumuzdeki gunlerde gunesli sanirim, ben bol bol keyfini cikariyorum;P:P
    Aaaa zeynepte burda :D:D bir blogger bulusmasi duzenlememiz sart oldu artik <3
    basarilar sinavlarinda, gunesi senin icin tutcam :D

    Optumm

    ReplyDelete
  6. Ödüle bak masallahhhhh, gercekten süper yapmissiniz! Sinavlardan sonra kendini alisverise/sokaga atmak zaten en güzeli ; )
    Umarim sonuclar cok iyi olur, birdahakinede bol sanslar tatlim!

    ReplyDelete
  7. @Küçük Şeyler ahsdhsd cidden öyle oldu sınavlarm bitsin plan yapalım ^.^
    @viva çok tşk ederim canım, ben de öyle umuyorum :D

    ReplyDelete