Wednesday, April 4, 2012

Day Dreamers








x

21 comments:

  1. Cok guzel olmus resimler,
    Ustundeki mavi colber cok guzel yakismis
    Cok guzel bir mavi,
    Arka pilanda muthis!

    Sevgilerimle,
    Zeynep

    Zeynnepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mavi cok yakismis! havada tipik hollanda havasi :P:P
    Sevgiler canim

    ReplyDelete
  3. @M : thanks :)
    @Zeynep: tşk ederim canım, arka plan için oldukça şanslıyım hemen evin arkası orda sık sık fotoğraf çekmeyi planlıyorum
    @Küçük Şeyler: tşk ederim tatlım, çok üzülüyorum vallah gitti güzelim güneşli hava :(

    ReplyDelete
  4. ceketinin rengi cok hos !!
    ayni shirt'ten bende de var uzun zaman oldu giymeyeli..
    sende görünce aklima geldi onu yine giymeliyim =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de uzuun zamandır giymemiştim ama güzel bir shirt giyilmeyi hak ediyor :)

      Delete
  5. bende yeni takipcinim =)
    instagramdaysan ordan da eklemeyi unutma sevinirim =)


    bide senden bir ricam olcak..
    sk sk yorum yazan takipcilerden oldugum icin su yorum birakirken kelime onayi oluyo ya onu kaldirabilir misin acaba, bana o harfleri yazmak vakit kaybi gibi geliyo ?
    tesekkür ederim =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende olduğundan haberim bile yoktu canım saol söylediğin için bende uyuz oluyorum hep =) Instagram'de varım eklerim birazdan

      Delete
    2. Kalkmış olması gerek şimdi ^.^

      Delete
    3. tesekkür ederim =)

      senden kücük bir ricam daha olcak.. elle yarismasina katildim.. beni begendime tiklarak desteklersen coooook sevinirim.. blogumda ya da facebook sayfamda linki hazir duruyor =)
      cok tesekkür ederim simdiden

      Delete
    4. he bide yorumlarini yayinlamadan onaylayabilirsin istersen.. her zaman kimin hangi postuna yorum biraktigini görmüs olursun.. ;) benden sana tavsiye

      Delete
    5. Tşk ederim canım tavsiyelerin için, oy veriyorum şimdi ;)

      Delete
  6. That blazer is a nice colour!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie kleur blazer! x

    ReplyDelete
  8. Wow, die blazer is prachtig! ♥

    ReplyDelete
  9. @t @Janne @samantha @Sofie @Lisa thanks a lot ♥

    ReplyDelete
  10. Harikasin bebegim! Her zaman ki halin gerci ama ben yinede yorumumda belirtmek istedim:)

    ReplyDelete
  11. mavi ceketine bayıldım çok hoş yakışmış.bende bloğuma beklerim seni.http://kelebekkizim.blogspot.com/

    ReplyDelete