Saturday, April 7, 2012

Yardımınıza ihtiyacım var!!


Yaklaşık 2,5 hafta sonra Istanbul'a uçuyorum! Ilk postumda yazmıştım Istanbul'a aşık olduğumu, 12-13 yaşlarında başladı bu, ki daha önce Istanbul'a hiç gitmemiştim. Hayalimde yaşamak istediğim şehirin resimi vardı ve Istanbul fotoğrafları bu resimi çok uyuyordu. Geçen sene mayıs'ta ilk kez gitme fırsatım oldu, ve yanılmadığımı fark ettim. Her neyse bu sene yine gidiyorum 10 günlüğüne ve iple çekiyorum ayın 26sını!  

Lakin yardımınıza ihtiyacım var. Istanbul'da: bura fazla bilinmez ama kesin görmelisin dediğiniz, buraya uğramadan dönersen çook pişman olursun dediğiniz, burası inanılmaz güzel dediğiniz yerler neresi? Cevaplarda bir Topkapı sarayı veya Ortaköy gibi çok güzel ama alışılmış cevaplar beklemiyorum tabi ki. Oralarada tekrar gideceğim ama benim aradığım saklı cennetler. Benim gibi henüz 1 kere gitmiş birinin bilmediği yerler. Belki çok güzel yemekleri olan ve hoş bir havası olan bir cafe? Belki çok güzel canlı müzik çalınan bir bar? En iyi alışveriş yapılacak yerler (burda öğrenci olduğumu unutmuyoruz), belki gitmem gereken bir tiyatro oyunu?

Tavsiyelerinizi bekliyorum, öpüyorum ve post'u geçen seneden kalma bir kaç resimle bitiriyorum x

(balık sevmeyen birinin balık ekmek'le aşk yaşaması)





10 comments:

  1. ayyy ne guzel bir haber oyle:D
    inanilmaz kiskandim desem yeridir:O
    bende istanbulu cok seviyorum ve gitmeyi coook cook istiyorum, hatta temelli bile kalabilirim orda:):)
    Sana bol eglenceler <3 bol bol fotograf bekliyoruz ona gore;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de planlarımın arasında istanbulda yaşamak var, inşallah herşey dilediğimiz gibi olur canım. Tşk ederimm <3

      Delete
  2. ben istanbul sevdaliyim..
    zaten sevmeyen yok sanirim.. dünyanin en güzel sehri !! bu konuda sana yardimci olamicam. ama sana bol bol eglenmeler dilicem tabi ki =)
    bol bol fotografla geri dönmen dilegiyle =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doğru diyorsun sevmeyen varmıdır ki :D
      Tşk ederim <3

      Delete
  3. boğaz manzarası için lokma cafe
    haliç manzarası için pierr loti
    alışveriş için istinye park h&m
    off daha neler var ki şimdi aklıma gelmedi=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim canım, aklına geldikçe yazabilirsin daha var gitmeme ^.^

      Delete
  4. Great pics, love your first outfit! ♥

    ReplyDelete
  5. merhaba canim,

    gunduzde olur tabi ama ben gece ulus parkina gitmeni tavsi ediyorum =) Bi restoran var orda hemen ust kismindada park gibi bir yer var (heralde parkti ama =D) oradan muthis bir istanbul manzarisinin tadini cikarabilirsin...

    yanliz buraya sanirim otobusler gitmiyor arabayla gidilmesi gerekiyor. Ulus yokusundan dumduz cikinca bi zaman sonra restoranin tabelalarini takib edip ulasabilirsin buraya, kesinlikle gitmen lazim diye dusnuyorum =)

    Birde ortakoyde gizli bir yer tarif ediyim sana =) ortakoyluler bilir sadece... ortakoy meydanini zaten herkez biliyor ve orasi turist kayniyor ama ic kismina gecince cok seker kafeler ve kahvaltilik restoranlar bulabilirsin

    bunu tarif etmesi biraz zor ama nasil desem.. kosede bir park yere var orakoy meydanin sonuna dogru arkana iskeleyi alinca onunda yol buluncak. Yoldan karsiya gecince sol elinde minik magzalar var ve restoranlar var hatta bir tane kokorecci var o sirada ve sag elinde (yolun karsinda) gene minik minik magzalar bakkalar falan buluncak orda sol taraftaki kaldirimdan duz gidip sonra bi 400m falan sonra sag dogru ortakoyn ic kismina dogru girebilirsin ama biraz karisik oralar. Ordaki butiklerden birtanesine sorarsan kesin tarif ederler sana yolu ama iste asga yukari boyle birsey =D
    Orda kahvalti yapmani tavsiye ederim, hihi

    basarilar diliyorm!


    sevgilerimle,
    zeynep

    zeynnepp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulus parkına çıkmıştım bende geçen sene akşam ve manzarası çok güzel dediğin gibi, taksiyle gitmiştik bizde bu senede yaparım inş.
      Ortaköy'de kahvaltı yapmamıştım kesinlikle bu tavsiyeni değerlendircem cnm tşk ederim <3

      Delete