Sunday, May 13, 2012

Istanbul Left Overs.

Istanbul'dan döneli 6 gün oldu, gelir gelmez yine tüm hızıyla hayatıma devam etmeye başladım. Sunumlar, projeler, ödevler, sınav için stresslenmeler vs. Buraya ayak basar basmaz donmaya başlamamı da görmezden gelemicem tabi. Ha bide Istanbul'da bıraktığım arkadaşlarım var. Istanbul ne kadar canlıysa, kalabalıksa, metropolsa, benim yaşadığım yer de bir okadar sıkıcı, gri ve monoton. Tek tesellim beni burda özelyip bekleyen arkadaşlarım ve Amsterdam'a 2 saat uzaklıkta olmam. Neyse fazla depresyona bağlamadan ve olayı fazla dramatize etmeden bir kaç resim paylaşayım. Şimdiden fotoğrafların kalitesi için özür dilerim çünkü hepsini telefonumla çektim (utanan yüz).




Luxus ve Cem Adrian arasında karar veremediğimi yazmıştım. Sonunda bi karar verip Luxus'a gidecektik, yerini bulamadık Cem Adrian'a gittik.

Okuduğum okulun Bahçeşehir üniversitesiyle anlaşması var ve Erasmus değişim proğramıyla Bahçeşehir'de okumak istiyorum 6 aylığına. Kararımı vermeden okulu gezeyim dedim, saolsun arkadaşım Dilara orda okuyor ve bana güzel bir okul turu verdi. Okulun manzarasına burdan tekrar bir oha diyorum ve saygılarımı sunuyorum.


Anadolu Kavağında kalede yemek yemek. O kadar sakin ve dinlendirici ki.

Insanlar Alemi'ni izlemeye gidecektik. BKM binası yerine yanlışlıkla BKM Mutfak binasına girdik. Bakın yolu bize kim tarif etti.





3 comments: