Friday, May 18, 2012

New in: some random stuff.

Modeline bayıldım, içindeki desene bayıldım, rengine bayıldım! -Luca
I love the model, I love the print inside, I love the color! -Luca

Taşlı takı fazla kullanmam aslında ama bunun rengindenmidir nedir çok sevdim.
-Ikisi de H&M
-Both from H&M

Hasır bir şapkayla kombinlediğimi hayal ediyorum. Tek sorun henüz hasır bir şapkam yok.
-Atlas Pasajı

Yüzük ve küpeler terkos'dan, bilekliğim ise hediye.

Pastel ojenin rengi çook güzel, sürdüğümde sürekli tırnaklarıma bakasım geliyor. Rengi güzel bir mor rengi ne fazla açık ne koyu, çok az fazla belli olmayacak şekilde simli bir finish'i var. Numarası 42.

Diğer renk ise Rival de Loop'un 68 rengi. Resimdekinden de açık aslında rengi. Bunu henüz deneyemedim. Keşke bir de isimleri olsaymış. Ojelerde isim yerine numara görünce birazcık üzülüyorum.







16 comments:

  1. Bu bileklik için koşa koşa bile giderim H&M'ye :)

    Güle güle kullan canım. Bloğunu yeni buldum ve yeni takipçin oldum :) Bnm bloguma da beklerim ... Muahh

    ReplyDelete
  2. hayırlı olsun pek güzeller ama ben loafer bayıldımmm nerden ne kadara aldınnn canımm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım, Gronau'da (Almanya) Luca diye küçük bir mağza var butik tarzında, yani bilmiyorum başka yerlerde de varmıdır :/ Yok sanırım.

      Delete
  3. Rica ederim :) Umarim sende bulursun, ben aradim cünkü epey :)

    Küpelerine bayildim, tam Marc Jacobsun daisy cicegine beniziyor. Ayrica dantel cekette süüüper :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. loafer'ler süpeeeeer !!
    rengi cok hosuma gitti !

    ReplyDelete
  5. dantel görünümlü püsküllü üst çok hoş görünüyor ve o papatya küpelere bayıldım,annemlere gider gitmez hemen terkos turu yapıcam :))

    ReplyDelete
  6. Teşekkür ederim kızlar çok tatlısınız ^.^

    ReplyDelete
  7. Ayakkabilar super (rengide), ojelerinde rengine bayildim :))
    Zlf.

    ReplyDelete
  8. Those flats are amazing!

    ReplyDelete