Monday, June 25, 2012

Ebay Order

Bu Ebay'den 3. alışverişim olacak, geçen sene de iki kez ufak tefek şeyler almıştım. Bu aralar yine ebay'den alışveriş yapasım tuttu. Ebay öyle birşey ki içine bir girdiğimde 3 saat çıkamıyorum, beni kendine hapsediyor sanki. İnanılmaz bir şekilde zamanınız yiyor ama canınız sıkılıyorsa ideal bir site. Genelde gezindiğimde Free Shipping'i işaretliyorum önce, çoğunlukla takılara bakıyorum, bu kombinasyonda genelde Asya'dan sudan ucuz takılar çıkıyor karşınıza. Tek kötü yanı ürünlerin ulaşması (eğer Asya'dan geliyorsa) ortalama 3 hafta sürüyor.

Sepetime attığım ilk ürün bu şirin kurukafalı kolye oldu. Aslında bu kolyenin minik de bir hikayesi var. Istanbul'a gittiğim de bunun tıpkı aynısını Ortaköy'de görmüştüm, fiyatını sorduğumda 20 tl demişlerdi. Içimden ammaan iki gün sonra solar zaten bu diye almadım, Hollanda'ya döndüğümde ise çok pişman olmuştum almadığıma. Gelin görün ki Ebay'de gezinirken karşıma tekrar çıktı, hem de 0,99$ gibi komik bir fiyata.
Satıcı: babygrabber88
Ve yine bir kolye, bronz bir ten düşünün üzerinde bu kolyeyi düşünün. Sadece çiçeklerin ortasındaki taşları beğenmedim, beyaz ojeyle onlarıda beyaz yapmayı deneyebilirim. Bunların fiyatı $2,53
Satıcı: gogo21shop
Değişik bir bileklik ve yine sadece $1,49 
Satıcı: gogo21shop

Ve son olarak altın renkli ear cuff sipariş ettim, bunun fiyati $3 ve $2'da kargo parası vardı bunda.
Satıcı: panstore88

Siz neler sipariş ediyorsunuz Ebay'den? Tavsiye ettiğiniz satıcılar veya ürünler var mı?





5 comments:

  1. Şimdiden güle güle kullaaan ;) Ben de dün birkaç takı sipariş verdim ebay den :D Son yaptığım post hatta bakmadıysan bak sen de hehehh

    ReplyDelete
  2. gule gule kullan canim,
    hepside cok degisik ve cok uygun fiyatlara..ee daha ne olsun demi:)

    ReplyDelete
  3. Bunların hepsi birbirinden güzel,bu ara alışverişlerde benim de elim hep takılara gidiyor;)

    ReplyDelete
  4. @Junkhead @KüçükŞeyler @DuyguSenyurek @Followupfashion tşk ederimm kızlar :)

    ReplyDelete