Wednesday, June 13, 2012

Gösteri+Gösteri öncesi



Şuan aslında sınavlarıma çalışıyor olmalıyım ama içimden parmağımı bile kaldırmak gelmiyor, bu yazıyı yazarken de mümkün olabildiğince az kıpırdamaya çalışıyorum. Hem gösterinin yorgunluğu var üzerimde hem de gelin görün ki spor salonuna yazıldım. Arkadaşımın gazıyla spor hocasının verdiği 15 dakikalık karın kasları rutinine katıldık, iki gündür gülmek bile işkence bana. Onun yanında gösterinin yorgunluğunuda hala atmış değilim sanırım. Gösterimiz gerçekten harika geçti, 8 skeçimizle seyirciyi yine güldürmeyi ve ayakta alkışlanmayı başardık.




Peki hiç mi aksilik olmadı? Tabi ki oldu :) Her skeçten önce Vedat hoca çıkıyor ve sıradaki skeç hakkında küçük bir konuşma yapıyor. Hoca çıkmadan önce de Alper gitarla kısa bir parça çalıyor ki bizim zamanımız olsun arkada hazırlanmaya.  Bu son skeçimizdi, herkesin enerjisi azalmıştı, aramızdan biri: kızlar bu skeçte ışık yanmadan oturmamız gerekmiyormuydu yeaa dedi. Ve olan orda oldu, hiçkimse düşünmeden gitti oturdu sahneye, hoca henüz konuşmasını yapmamıştı bile! Bende üstümü değişememiştim daha, resime tıklarsanız görürsünüz sarı saçlı kızın arkasına saklanmış gömleğini iliklemeye çalışan bir kız var. Heh işte o benim :(





Alışveriş çılgınlığı skecimiz, eminim bunu hepiniz çok beğenirdiniz ^.^



Ve öğrencileriyle gurur duyan hoca Vedat Gültekin.

Gösteri öncesi neler oldu?

Hep beraber mis gibi kahvaltı yaptık.

Stress atmak için biraz şarkılar şöyledik eğlendik.

Salona gidilip son prova yapıldı.


Ve hazırlıklara başlandı!

Hepimiz hazırız, kahvaltıda ki resimlerime baktımda (göz sağlığınız için paylaşmadım) makyaj harikalar yaratıyor gerçekten audhsudhasd.

Son olarak annem'den aldığım çiçekler.

Cumartesi günü harika bir gündü benim icin, hiç unutmayacağım bir gün. Ekibimdeki herkesi çok seviyorum, hocama saygılarımı sunuyorum! Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

2 comments:

  1. Sahnede tekrar olmak harikaydi.. Gerçekten orda olmadan anlamaz insan dedigimiz seylerden biri:) Güzel yazmissin yine bebeam, resimlerde hos!

    ReplyDelete
  2. çok hoş bir blog =)
    banada beklerim :)

    ReplyDelete