Sunday, June 17, 2012

Shoplog 170612

Canım annem bana geçen bir bluz almış ama maalesef üzerimde güzel olmadı, ben de onu değiştirmeye giderken H&M'e de uğradım. Hem bluzu çok güzel sandaletlere değiştim hem de H&M'de ki indirim çılgınlığından nasibimi aldım.

Hem rahat hem şık hem sadece €7.

Über rahat siyah pantolon €10.

Bunlar zaten indirimde olmadan önce de çok ucuzdu tanesi 9,95di şimdi solda'ki €3'e düşmüş sağda'ki ise €5'e. 

Yürümelik koşmalık €10.

Rengini yerim senin.

Ve son olarak sandaletlerim Famous'dan €20.

Ben daha neler neler alırdımda maalesef zamanım çok azdı. Siz naptınız bol bol indirimli alışveriş yapabildiniz mi?

5 comments:

  1. süper bir alışveriş olmuş mutlu günlerde kullan canım hepsinii=)

    ReplyDelete
  2. güle güle kullan güzelim : )

    ReplyDelete
  3. güzel seçimler. ben mangodan bir kaç bişi aldım zarayı bekliyorum :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. çok güzel hepsi güle güle kullan tatlım :)

    ReplyDelete