Friday, July 6, 2012

Holy Holiday!


Sosyal medya'da tatil fotoğraflarına boğanı mı istersin, büyük harflerle mezun oldum yazanı mı istersin hepsi mevcüt. Bunları göre göre kafayı yiyordum çünkü daha bugüne kadar sınavlara hazırlanmakla meşguldum. Bugün son sınavımı yaptım, istediğim kadar iyi geçmedi ama şuan umrumda değil artık. Bir rahatlık bir huzur şuan üzerimde anlatamam. Pazartesi 2. seneye geçip geçmediğimiz açıklanacak lakin pek kaygılanmıyorum çünkü kalma ihtimalim pek yok gibi çok şükür.

Okul bitse bile boş durmak yok, kendime bir yapılacaklar listesi hazırladım ama keyifli olanından:

-Her gün spor salonuna gitmek. (Spor salonun içinde yüzme havuzu, jakuzi ve sauna olmasıda cabası. Yarım saat koşu bandında ter döktükten sonra, nerdeyse bütün bacak, göbek popo kasları aletlerinden geçtikten sonra güzel bir ödül oluyor jakuzi'ye oturup dedikodu yapmak)
-Bahçe de kitap okuyup bronzlaşmak. (Bronz teni aslında çok sevmiyorum ama yazın hem kaçınılmaz oluyor bir nevi hem de yakışıyor yaz aylarına)
-Bin bir çeşit salata yapmak, meyveli olsun sebzeli olsun.
-Bir gün Amsterdam'a gidip şehiri alt üst etmek. (Hollanda'da en sevdiğim şehir Amsterdam)
-Blog'a daha çok vakit ayırmak.
-Arkadaşlarla buluşup teraslarda kafelerde muhabbet etmek.
-Yavaştan götüreceklerimi hazırlamak. (2 ağustos'ta Kayseri'ye uçuyorum, deniz olmayan bir yere tatile gitmek biraz ağırıma gidiyor, ama napcaksın memleket işte. Belki kardeşimi alıp kaçarım biryerlere)

Siz neler yapacaksınız bu yaz?

I was getting crazy from all the holiday pictures and people posting that they were graduated on social media. And that while I still had a long way to go. Finally today I did my last exam, it did not went as well as I expected but hey I could not care less right now. I feel very relieved and happy now. Monday I will get to know whether I pass to the second year or not, but I do not worry about that either because I do not have a high chance in failing.


Even though I finished this schoolyear, I am not going to sit on my lazy ass the whole summer, I made a to-do list for myself, but the fun way.


-Go to the gym everyday.
-Read books in the garden and get tanned at the same time.
-Make lots of kinds of salad.
-Go to Amsterdam.
-Make more time for my blog.
-Meet with friends.
-Starting to get ready for vacation. I'll be  flying to Turkey on 2nd August.


What are you going to do this summer?

1 comment:

  1. Hi! Thanks voor je bericht, de broek heb ik uit de sale gevist bij de Zara :-)

    XX0

    ReplyDelete