Wednesday, July 25, 2012

My little pretty pinkish summer dress.


Bu elbiseyi 2 hafta önce aldım, blogda takip edenlerden bir kaç tanesi instagram'da da takip ediyor ve onlar muhtemelen çoktan görmüşlerdir, olsun bir daha görsünler :D
Elbise H&M'den (başka ne olabilirdi), blog yazmaya başladıktan beri fark ettim ki ben neredeyse bütün alışverişlerimi H&M'den yapıyorum. Bunun mantıklı bir açıklaması var tabi ki, internet'ten kıyafet sipareşi yaptığım söylenilemez. Yaşadığım şehirde ise, ben şehir diyorum lakin siz aldanmayın arabayla 20 dakika içinde bir ucundan bir ucuna gidersiniz, heh işte burda çarşıya çıkınca en çok H&M'in kıyafetleri hoşuma gidiyor, en basitinden ne bir Zara'mız ne bir Mango'muz var.

I bought this dress 2 weeks ago from H&M and I fell in love with it. Since I started writing a blog I noticed that I mostly shop from H&M. I think that the reason for this is that I barely buy clothes online, and H&M is the store that attracts me the most in the city where I live. I have to tell; we don't even have a Zara or Mango over here :(


Elbiseyi henüz hiç bir yere giymedim, dolabımda öyle giyilmeyi bekliyor ama bunun onu sevmediğimin anlamına gelmez. Aksine dolabımı her açtığımda beni mutlu ediyor kendileri. Sanarsın bana bir Elie Saab tasarımı, ama olsun ben onu böyle sevdim!
Ha bi de unutmadan, altına ne ayakkabı giyeceğimi bilmiyorum henüz. Nasıl bir model nasıl bir renk. Fikiri olanlar?? 

I don't know with what kind of shoes I should combine this dress. Considering both the model and the color. Any ideas?

Artı bu ayakkabıları da aldığım gibi kassa'ya götürdüm, yine H&M. 
Also from H&M

12 comments:

  1. Ne cicileeer,güle güle kullaaan canım ;)

    ReplyDelete
  2. Ayakkabı alternatiflerini bilmediğimden altına ne giyersin bilemiyorum amaaaa sevilmeyecek elbise değilmiş bu :) Güle güle kullan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeni bir ayakkabı almayı düşünüyorum :)

      Delete
  3. Elbisen harika hayirli olsun canim
    Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim:) sevgiler operimmmm

    ReplyDelete
  4. GÜLE güle kullan.rengi ve modeli çok hoş.sana da çok yakışmış :)
    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. YOU ARE HEAVILY GORGEOUS !!! Hope you can view my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. I am supporting (FOLLOWING) your site. Hope to hear from you soon and joining. Thanks and God Bless!

    -steven

    ReplyDelete
  6. Elbisen Louis Vuitton un lunapark espirili koleksiyonundan fırlamış gibi çok cici:)

    ReplyDelete
  7. elbiseye bayıldım ne kadar güzel sana da çok yakışmış :)

    ReplyDelete