Tuesday, July 10, 2012

New in: Jewelry!

Geçenlerde ebay'den siparişimi göstermiştim size, bu hafta onlar geldi! Onun dışında çarşıda gezinirken gözüme çarpıp aldığım bir kaç takı oldu. Hepsini bir posta toplayayıp takı postu yaptım.

Hem neonlu hem zincirli H&M kolyem.

H&M'den çıkıp, Six'den de nasibimi aldım.
Ve Ebay'den sipariş ettiklerim!
Bütün sipariş ettiklerim sapasağlam ulaştılar elime. Bulduğuma en çok sevindiğim kuru kafalı kolye beni hayal kırıklığına uğrattı :( Rengi çok sarı bir altın rengi. Fotoğraflarda okadar sarı durmuyordu. En çok earcuff ve beyaz çiçekli kolyeyi sevdim.
Bakınız kuru kafalı kolyem hiçbişeye benzemiyor. Rengi kötü, kuru kafaların sayısı çok az bence daha dolu olsa daha güzel olurdu. Ortaköy'de gördüğümünde kalitesi 100 kat daha iyiydi, ama kim bilir belki başka bir yerde çıkar karşıma :)

Siz en çok hangisi beğendiniz?

12 comments:

  1. Canım, sen de güle güle kullaaan çok güzeller ;)

    ReplyDelete
  2. o geyikli bilekliğin güzelliği nedir öyleee
    bayıldım, bu neon modası hiç geçmese keşke, her gördüğümüz şeyi elinden tutup eve getirmesek iyi olacak ama olsun o kadarlık olur :)

    güle güle kullan hepsini

    sevgiler

    ReplyDelete
  3. canım hayırlı olsunçok cicilerrr

    hediye çekilişime katılmak ister misin?
    http://www.duygusenyurek.com/2012/07/hediye-kutum.html
    sevgiler=)

    ReplyDelete
  4. hepsi birbirinden güzel :) güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  5. ben seçim yapamadım yahu! hepsi çok hoşlar:)

    ReplyDelete
  6. Bloguma yorum yazdıgınız için teşekkür ederim.
    Bundan sonra ben de blogunuzu takip edecegim!

    ReplyDelete
  7. ik begrijp natuurlijk niet wat je schrijft, haha.
    maar erg mooie sieraden!
    X

    ReplyDelete
  8. çiçekli kolye favorim ama hepside çok güzel.güle güle kullan :)
    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nerelerdesiin özlettin kendiniiii

    ReplyDelete
  10. Posttaki küpelerin hepsine ayrı ayrı bayıldım. Diğerlerinden de çiçekli kolye favorim oldu ^^ Güle güle kullan.

    ReplyDelete
  11. ozellkle nuon olan harika:) güzel günlerde kullan..

    ReplyDelete