Tuesday, July 31, 2012

Summer Rain

















Dün arkadaşım Hediye ile parka gidip fotoğraf çektik sizlerle paylaşayım dedim. Hediye öylesine bir arkadaş değil, bizim annelerimiz de arkadaş ve hamilelik dönemlerini beraber geçirmişler, aramızda sadece 2 ay var. Anlayacağınız o ki hakkını vererek doğduğumuzdan beri arkadaşız! diyebiliyorum. Ilk okulda ayrı okullardayık ama lise'de beraberdik hatta 2 sene aynı sınıfta yan yana okuduk. Nerdeyse 19 sene içerisinde herzaman çok sık görüşemesekte o benim için hep vardı. Hayatta bazen herşey kötü gitse de, arkadaşınla 1 saat konuşmak çoğu derdi hafifletebiliyor. Arkadaşlar önemlidir ve ben onları çok seviyorum.

Ceylan Ertem'den: Arkadaslar, bazen aileden bile iyidir, kan bağin var diye çabalarsin bi ömür ama belki birkac yildir tanidigin O; sızını gözlerinden anlar..

9 comments:

  1. love ur outfit!top is wonderful!

    ReplyDelete
  2. O bacakları ben olsam kesinlikle ve kesinlikle sergileyip görüntü kirliliği yaratmam :) Bunu yanlış anlama ama çok kilolusun ve bu fazla kiloların sana hiç yakışmamış.Hayatımda gördüğüm en çirkin kızlardan birisin.Tam bir türk kızı,kısa boylu şişko çirkin...Üzerine kusmak istiyorum şuan midem kalktı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen çok mu güzelsin acabaaa..

      Delete
  3. allahın kezbanı bide iyi bi halt gibi kendisini yayınlıyo

    ReplyDelete
  4. meyve veren agac taslanirmis ve bu cirkin yorumlari paylasmakla aslinda nekadar özgüven sahibi oldugunuda ispatlamissin. Kaldi ki cok güzelsin ve pozitif bir enerjin var.

    meretrose.blogspot.de

    Derya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz :)

      Delete
  5. Fotograflarda gayet fistik gibi cikmissin tatlim, herkes cöp bacak gezecek diye birsey yok, ayrica senin boyun kilon gayet güzel ve normal, ayrica cokda güzelsin, senin gözün, kasin, sacin ayri bir güzel zaten ve bunlari cok samimi yaziyorum! : )

    ReplyDelete