Wednesday, September 19, 2012

Kayseri shopping!

Size göstereceğim kıyafetlerin bazılarını artık giyemem bile, yazın tekrar gelmesini beklemeliyim bunun için ama yine de sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada sizi bilmiyorum ama ben alışveriş postlarını okumayı çok seviyorum, o yüzden kesin benim gibi bir çok kişi vardır diye paylaşmayı da seviyorum.

Some of the clothes that I'm going to show you I can't even were anymore because it's too cold now. I probably have to wait for the summer to arrive again, but I wanted to show you anyway. These are the items that I bought when I was in Kayseri (place where I originally come from).


Bu elbiseyi Koton indiriminden aldım. Hem çok rahat bir elbise hem neyle kombinleyeyim derdi yok, giy çık işte ne güzel. Etiketini attım ama üzerinde pazar rahatlığı/şıklığıyla ilgili birşey yazıyordu, haklıydı.
I bought this dress from the Koton sale.

Kazak yine Koton'dan. Bu sefer yeni koleksiyondan. Fotoğrafta net görünmüyor ama altından çıkan beyaz parça tül. Kazakla tülün birleşimine bayıldım, şuan en sevdiğim giysilerden biri bu kazak. Soldaki gördüğünüz pembe gömlek ise T-box, (erkek) kuzenim bana doğum günümde hediye aldı.

The jumper is from the new collection of Koton, the pink blouse is from T-box which was gifted by my cousin.

Soldaki gömlek LC Waikiki'den üzerinde kırmızı maskeler var, t-shirt ise sosyete pazarından üzerinde Topshop etiketi var.
The blouse is from LC Waikiki, there are little red masks on it, the t-shirt is from the market but it has a Topshop label on it.
LC Waikiki.
Bunları Kayseri'den almadım, geçen hafta bizim burdan Esmee Boutique'den aldım. Hani OLURDA Enschede'ye yolu düşen olursa buraya uğrasın, güzel şeyler satıyorlar. Hemen çarşının içinde zaten.

Bir kaç oje, makyaj ve parfüm dışında başka bir şey almadım yanlış hatırlamıyorsam, ha bir de arkadaşımın aralık'ta olan düğünü için gece elbisesi aldım Koton'dan. Onuda üzerimde görürsünüz artık.

I didn't buy these in Turkey, these are from a shop called Esmee Boutique. If you ever (accidenlty) come to Enschede you should visit this shop, they sell cool stuff.

7 comments:

  1. hepsi çok güzeller güle güle kullan tatlım :)

    ReplyDelete
  2. Özellikle elbiseyi çok sevdim güle güle giy hepsini :)

    ReplyDelete
  3. Hepsi çok beğendım! Güle güle kullan!

    ReplyDelete
  4. love this tops and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ooh I love koton! in my outfitpost I already wore many items from Koton! Totally love that shop, too bad we dont have it in the Netherlands!

    XxX Farah

    ReplyDelete
  6. hepsini güle güle kullan :))))
    hepsi çok şık :)
    bayldım valla :)
    bende çok seviyorum alışveriş postu okumayı :)


    begumöyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. aaaaaaa *.* ilk fotografta ki elbise coooook
    güzel !!!

    ReplyDelete