Wednesday, September 12, 2012

Kayseri'den döndüm, merhaba Hollanda.

Tamam, Hollanda'ya döneli neredeyse 2 hafta oldu ama napayım gelir gelmez okul işlemleri derken, tatilden yeni dönmüş insan depresyonu derken anca kendimi post yazarken buldum. Sessiz sessiz takip ettiğim blogları okudum ama tabi. Ha bir de Kayseri'ye gitmeden önce 'laptop'um yanımda post yapmaya devam ederim' demiştim, bundan büyük yalan yokmuş. Anneannemler internet'i kapattırmış kimse kullanmıyor diye, ben de o sıcakta wifi bulacağım diye yanımda laptop sürüklemek istemediğimden o söylediğim şeyin bir anlamı kalmadı.

Hollanda'ya döndüğümde fark ettim ki ben nerdeyse hiç fotoğraf çekmemişim, zaten öyle çok enteresan birşeyler de yapmadım. Annem neredeyse her gün diş hastanesine gittiği için (diş yaptırdı canımın içi), hem de çok ağrısı oldu ve pek yemek yiyemediği için ailecek gezmeye pek yeltenmedik. Daha çok akrabalarla arkadaşlarla hasret giderdik. Yani demem o ki Kayseri'de şuraya gidilir şunlar yapılır gibi bir post yapamayacağım maalesef, seneye inşallah. Kayseri'ye Forum açmışlar ve vaktimin büyük bir kısmını orda geçirdiğimi itiraf etmeliyim euehueh.

Bu arada Kayseri'de bar/disco kültürü yok, arkadaşlarınla oturup bir bira içebileceğin bir yer bile yok. Bir tane pub varmış alkol satan, oraya da arkadaşlarım: hep saplar gidiyor yeaa dediği için gitmedik.  Çokta önemli değil tabi ki ama yıl 2012 ve Kayseri çok küçük bir şehir değil, hala böyle olmasına şaşırıyorum sadece.


Mimar Sinan parkı




Arkadaşım Gamze, Gamze'de Hollanda'da yaşıyor, hatta 2 sokak var aramızda. Halası Kayseri'de yaşayınca oraya gittiğinde buluştuk bizde bir kaç kez.


'Retro' H&M gözlüklerim.



Kapalı çarşı

Kuzenlerim ve kardeşimle doğum günümü kutlamak için yemeğe çıktık. Bu kardeşim Hasan.

Kuzenim Uğur, bu fotoğrafı çektiğimiz gün ise onun doğum günüydü.




15 comments:

  1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim=)
    sevgiler kuzucuk

    ReplyDelete
  2. çok eğlenceli bir post olmuş :) takıpteyım beklerım bende :)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Delete
  3. nice blog! I like that post! Maybe we will follow each other? :) xoxo

    ReplyDelete
  4. harika ya yazının uslubuna bayıldım , çok samimi ! retro gözlüklerde şahane !

    ReplyDelete
  5. Bende cok begendim bu post´u, ayrica cok güzelsin! Kardesinde cok yakisikli, masallah ikinizede! : )

    ReplyDelete
  6. uzuuuuun aradan sonra seni burda görmek postunu okumak ne kadar güzel canıııım :)

    ReplyDelete
  7. Blogunu gizli takip ediyorum ve uzun zamandır paylaşımın olmadığı için üzülüyorum. Lütfen devam et yazmaya... xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim bunu okumak mutlu etti, motive etti beni :)

      Delete
  8. sıcacık anlatımınızda bloğunuzda güzel,ayrıca kardeşinize talibim çookk tatlıııı<3 :))

    ReplyDelete
  9. oh la la la :) ben işim gereği 2 kez kayseride 20şer gün yaşadım. o pub ı biliyorum öncelikle. harman pub. ve evet çok saplar gidiyor. ve evet alkol kayseride büyük problem. ama kayseri güzel bir şehir yav. çok düzenli. yemekleri çok güzel :)

    ReplyDelete
  10. kayseriyi ne güzel anlatmışsın :)
    valla merak ettim bende:)
    gerçi daa mümkün olmadı görmek benim için ama olsun:)


    begumygaci.blogspot.com

    ReplyDelete