Wednesday, November 7, 2012

Rotterdam shoppings

Geçen hafta arkadaşımı ziyaret etmek için Rotterdam'a gitmiştim, eli boş dönmek olmaz tabi çok olmasa da bir kaç bir şey aldım. Primark'a büyük bir hevesle gitmiştim ama hayal kırıklığına uğrattı bizi bu sefer. Mesela normalde her zaman bir çanta, bir çift ayakkabı ve bir sürü takıyla çıkardım ama bu sefer öyle olmadı. Raflar çok boştu, çoğu güzel şeyden bir kaç parça kalmıştı ve tabi ki bedenim değildi. Belki yanlış zamanda gittik, bilemicem.

Last week I went to Rotterdam to visit my friend. I didn't buy a lot but I still wanted to show you what I bought. I went to Primark with high hopes, but this time Primark dissapointed me. For example, when I usually go to Primark I always get back with a new bag, a pair of shoes and lots of accessories. This time that was not the case, the shelves were really empty, from the pretty things there were only a few left and they were not my size. Maybe we chose the wrong time to go, I don't know.
Bu tatlı bileklikleri River Island'dan aldım, River Island onlara friendship pack demiş, biri sana biri bana demiş ama ben ikisinide kendim kullanacağım.

I got these cute bracelets from River Island, they say it is a friendship pack but I decided to use them both myself.
Böyle gayet güzel duruyor ama bileklikler kalın bilekli bana bile bol geliyor, kurukafalar bu yüzden aşağı düşüyor ve görünmüyorlar :(

They look good like this but the bracelets are very loose. So the skulls are falling down and you don't see them anymore.

River Island ear cuffs, sadeliklerini çok sevdim, kulaktada sabit duruyor düşme kayma yok.
River Island ear cuffs, I love the simplicity, they stay good in place and don't fall off.

Geldik Primark kısmına, kolye, yüzük ve kazak dışında bir de çorap, havlu, tarak gibi ıvır zıvır aldım. Başka hiç bir şey bulamadım, şaşırtıcı.

 We came to the Primark part, despite the necklace, ring and cardigan I bought things like socks, a towel, and comb. Nothing else, surprisingly.
Çanta/Bag: Monki.

4 comments:

  1. akılar ve çanta çok güzel seçim güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  2. Lovely items!
    I also like River Island, mostly I do online shopping there)

    ReplyDelete
  3. bileklikler harika...
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. River Island'ı ben de çok seviyorum ve sanırım şu küpelerden almak için en yakın zamanda gideceğimmm!

    sevgiler :)

    ReplyDelete