Monday, February 25, 2013

Cut out boots





Uzun zamandır çok istediğim bu kesinlikle benim olmalı dediğim bir şey yoktu. Alışverişe çıkıp hoşuma ne giderse, yoluma ne düşerse onu alıyorum genelde. Geçtiğimiz günlerde bi arkadaşımla Amsterdam'a gittik, River Island'da gözlerim bunlara benzer bi ayakkabıya takıldı ve çok hoşuma gitti tabi her hoşumuza gideni almıyoruz ve çıktık mağzadan. Sonra birden sokakta bir kızın ayağında gözüme çarptı, dün ise takip ettiğim biri yukardaki fotoğrafı paylaşmış instagram'de. Ordan öğrendim ki bu ayakkabıların asıl tasarımcısı Balenciaga imiş ve fiyatı da $1275miş internetten bulabildiğim kadarıyla. Daha sonra bir iki blogta gözüme çarptılar. Anlayacağınız bu ayakkabılar beni baktığım heryere takip ediyorlardı, ağızları olsa konuşacaklardı ve arkadaş olacaktık(burda abartıyor). Hadi bakalım çık işin içinden çıkabilirsen.

Gelelim ki benim ayakkabıya verecek 1275 dolarım yok (burda'da fakir olduğunu söylemekten çekinmiyor). Bu durumda daha önce bahsettiğim River Island knock off modeline dönüyoruz geri, öğrendiğim kadarıyla Topshop'un da varmış bi knock off modeli. Hatta şimdi baktım da topshop'ta baya bi cut out çeşidi varmış yani bayadır var bunlardan ama ben yeni öğreniyorum asafjkf neyse. (Edit: Balenciaga'nın tasarımı 2011'denmiş hatta, sokaklara yeni yeni taşmaya başladı sanırım)



Topshop

River Island 

River Island'dan olanlar bana gerçekte daha güzel görünmüşlerdi bence fotoğraf hakkını verememiş ayakkabıların. Nerden olur bilemem ama umarım yakın zamanda benimde ayağımda ve dolabımda cut out bootslarim olur.

7 comments:

  1. Gerçekten bayıldım ve ben de istiyorum omg ! Çok sevdm =)

    Sevgiler.

    http://cerenustaoglu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pek tarzım değil ama güzel olmuş=))
    güzel yorumun için teşekkür ederim
    güzellik
    öperiz=)

    ReplyDelete
  3. bende çok sevmedim, yazlık mı kışlık mı belli değil pek ama ayakta hoş duruyor.
    bende beklerim bloguma =)

    ReplyDelete
  4. river island'daki en giyilebilir duruyor :)

    ReplyDelete