Wednesday, February 13, 2013

Lush Tiny Hands

Bu soğuk günlerde (burası hala -1 derece) ellerimizin daha fazla bakıma ihtiyacı oluyor. Sizi Lush'ın Tiny Hands'iyle tanıştırayım, aslında çoğunuz tanıyor da olabilir çünkü 2 sene oldu bu ürün çıkalı. Lush ürünleri el yapımı ve doğaldır ayrıca!

Lush Tiny Hands hakkında ne demiş?

Cildi yatıştırıcı ve nem verici aloe vera, yumuşatıcı etkili kakao ve shea yağları, yine yumuşatıcı, antiaging, E vitamini zengini argan yağı, cildi onarması, yatıştırması, çatlakları iyileştirmesi için kadife çiçeği, aspir ve sago çiçekleri taçyaprakları, yağlı değil, mat bir görüntü alsın diye pudra ekledik. Katı olduğu için de koruyucu katkı maddesi içermez.

Elinize bu küçük eli alıyorsunuz bir kaç saniye elinizde gezdiriyorsunuz, elinizin ısısıyla katı üründen birazcık yağ eriyor elinize. Bu yağı ellerinize masaj yaparak yediriyorsunuz ve eller yumuşacık oluyor. Tiny hands küçük gibi görünsede her sürme de çok az bir miktar harcıyorsunuz, sanırım baya bi zaman gider bu ürün. Tiny hands'in embalajı yok böyle ürünleri kağıda sarıp satıyor genelde Lush doğayı korumak adına, fakat ben çantamda da taşıyabilmek için yanına kutu da aldım. Ben bi kokusuna bayılmadım kötü değil ama koklamalara doyamıyorum türünden de değil, diğer tarafta annem çok sevdi kokusunu yani tamamen kişisel bir şey bu. Tiny Hands'in fiyatı €7,95. Lush'ın Türkiye websitesinde ise 25tl olduğu yazıyor.



Tiny Hands'in elde erimiş hali, bu yağı elinize yediriyorsunuz.


Dipnot: Lush hayvanlar üzerinde test yapmıyor veya hayvanlar üzerinde test yapan tedarikçilerden almıyor.

4 comments:

  1. hiç lush ürünleri kullanmadım ama bu mevsimde çatır çatır çatlayan ellerim için iyi bir çözüm arıyorum acaba işe yarar mı ?

    ReplyDelete