Saturday, February 23, 2013

Miss sporty nail stickers

Geçenlerde yine gezinirken bu Miss sporty tırnak stickerları çarptı gözüme, bir çok marka tırnak stickeri  üretti ama çoğunun fiyatları baya yüksek, 1 kullanımlık olduğunu göz önünde bulundurarak fazla para vermeye değmediğini düşünüyorum. Miss sporty stickerlarının fiyatının €2,99 olduğunu görünce denemeye karar verdim.

Stickerların yanında ihtiyacınız olan şeyler: törpü, oje çıkarıcısı ve pamuk. Stickerları yapıştırmadan önce tırnaklarımı oje çıkarıcısıyla temizledim, oje olmasa da tırnakları önce temizlemekte fayda var.

Paketin arka tarafında stickerları nasıl yapıştırmanız gerektiği yazıyor, ilk adım uygun boyutu seçmek ama zaten sadece 10 tane sticker var ve çok belli hangi stickerin hangi parmak için olduğu. Bence içine bir kaç tane daha sticker koysalarmış daha iyi olurmuş örneğin birini yanlış yapıştırıp bozduğunuzda vs.  Stickerların uclarında gri bi bölge var ordan tutup tırnağınıza yapıştırı veriyorsunuz, stickerları iyice bastırıp bir törpüyle fazla gelen kısımları aşağa doğru törpülüyorsunuz. Ilk başta biraz tuhaf hissediyor ama 1 saat içinde stickerlar tam oturuyor ve oje'den bir farkı olmuyor.
   
Pakedin üstünde 10 güne kadar parlaklığını koruduğunu yazıyor. Paraklığını korumasına koruyor fakat uclarından çıkmaya başladı bile ve bugün 4. günümüzdeyiz, mühtemelen yarın çıkarırım kendilerini. Yalnız ben yüzdüm artı sıcak bir jakuzi de oturdum yarım saat bu tabi çıkmasını tetiklemiştir, bunları yapmasaydım herhalde bi 7 gün kullanırdım.
Kısacası ben memnun kaldım bu stickerlardan, gayet sevimli duruyor tırnaklarda ve o lanet kuruma süresini beklemiyorsunuz ki ben ne kadar kuruttum sansam da napıp edip yine bozuyorum genelde sürdüğüm ojeyi. Bir yandan çok pratik, kolay yapıştırıyorsun kuruma derdi yok, bir yandan da aynı paraya bir şişe oje alıp defalarca kullanabiliyorsun. Gerçi oje şişesinden böyle güzel desenler çıkmıyor oda ayrı bi konu tabi. Var mı başka markaların tırnak stickerlarını deneyen?

4 comments:

  1. ay ben daha önce denemedim ama bunlar acayip sevimli duruyor. Rossman'da görmüştüm Essence'in dantel desenli olanlarını. deniycem ben de, teşekkürler:)
    http://styleglaze.blogspot.com

    ReplyDelete