Monday, February 11, 2013

Oh my god Leopard!


       
Ben ki leopar desenini hiç giymeyeceğimi düşünürdüm. Fazla kadınsı, iddialı ve seksi görünürdü gözüme, kısacası ne yaşıma ne tarzıma uygun bulmazdım. Ya ben yaşlandım ya da leopar deseni coollaştı, çünkü bu ceketi gördüğüm gibi denedim, fakat denediğim gibi kasa'ya koşmadım. Hemen bir fotoğrafını çekip iki arkadaşıma yolladım, birinden çok yakışmış birinden de o ceketi almadan eve dönmüyorsun cevabı gelince artık gönül rahatlığıyla kasa'ya yol alabilirdim.

I have never taught of myself wearing something with a leopard pattern. It always seemed too feminine and sexy for me, in my eyes it didn't fit my age neither my style. Or I became older or leopard pattern just became cooler, because when I saw this coat I immediately tried it on. The second thing I did was taking a picture and texting it to 2 of my friends. One said it looked great on me and the other said that I couldn't come back home without buying the coat, hearing that I could go to the pay desk with peace of mind.



Gördüğünüz gibi gayet basic şeylerle kombinledim, böyle olmasa muhtemelen siyah kot ve siyah kazakla kombinlerdim. Başka nasıl giyebilirim sizce bu ceketi?

As you can see I combined this coat with very basic items, if not like this I would probably combine it with only black items. How do you think I can combine this coat in more different ways, any suggestions?

Coat- Pull and Bear, Jeans- Bershka, Tshirt-Monki, Bag-River Island, Shoes-H&M

3 comments:

  1. cok yakısmıs kı on yargılı olmamak lazım desenlere karsı neyın nerde kullanılacagı hıc bellı olmaz :)
    ben cok begendımn :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Valla ben de asla bu orjinal tonlu leopar desenli şeyleri giymem,kullanmam. Anca siyah-beyaz ya da morlu,mavili falan renkli leopar severim. Ama bu ceket cidden çok hoşmuş,ben bile beğendiysem doğru seçim :D Güle güle giy canım ;)

    ReplyDelete
  3. güzellik ewt hamişim ben=)
    erkek bebk geliyor inş
    çok teşekkür ederim
    kabanına bayıldım
    öperiz seni=)

    ReplyDelete