Wednesday, March 27, 2013

H&M'den beğendiklerim

Geçen yine H&M'in sitesinde gezinirken buldum kendimi. Sıkılıp giriyorum siteye bir de bakıyorum bir sürü şey beğenmişim, eleye eleye bu üçü kaldı geriye. Hiçbirini almadım henüz sizlerle bi paylaşayım dedim.
Ilk beğendiğim bu ayakkabılar oldu. 3 hafta önce buna benzer bir model aldım, topuğu daha ince ve bileğinde altın detayları var benimkinin. Birbirine çok benzeyen iki ayakkabı almak biraz saçma gelse de biri daha şık biri daha günlük. Bu ayakkabıların fiyatı 29,90.

Bu elbiseye bayıldım, o kadar üstüne giy çık o kadar uğraşılmamış ama yine de yırtmaç detayından dolayı hoş bir parça. Buraya pek uğramayan sıcak havalar için ideal bence. Fiyatı da 9,95.

Bu çanta da henüz almadığım gri elbiseme renk katmak için! Fiyatı 19,95.


Nasıllar? No or Go?

3 comments:

  1. love it.
    xoxo
    p.s. lees nu een interview met Raynor Arkenbout in mijn nieuwe post

    ReplyDelete
  2. nedense bu burnu açık kalın topuklu ayakkabıları bi türlü sevemedim, bence çok kaba duruyor. düşünsene minicik parmakların meydanda, arkada kaskalın biçimsiz bir topuk, bence bu tür ayakkabılar moda kurbanı :))bir de pek rahat görünmüyor, yürürken zorlanabilirsin..
    ama elbise ve çantaya bayıldım, üzerine çizgili bir gömlek giyip ucunu bağladın mı, altında sandalet ya da toms, bence süper olur :)

    ReplyDelete