Monday, March 25, 2013

Lush: Lipscrub Bubblegum


Bir kaç gün dudak nemlendiricisi sürmeyi vereyim, hemenn dudaklarım kurumaya ve en kötü durumlarda çatlamaya başlıyor. Elimin altında olmayınca unutuyorum sürmeyi, sonra gülerken dudaklarımın ağrıdığını hissedince anlıyorum yine zamanı gelmiş. Böyle durumlarda Lush Lipscrub imdadıma yetişiyor. (Aslında lipscrub çok kolay evde yapılabilecek bir şey, ama Lush olunca ve böyle tatlı görününce kendime yenildim ve aldım. Yoksa youtube'da tonla diy lipscrub videosu var, satın almak istemeyenler oraya bakabilir)

Bu küçük kutuyu açtığınız an tatlı mı tatlı sakız kokusu sizi karşılıyor. Lush Lipscrub'un içinde şeker, jojoba yağı ve renklendirici var, parmağınıza birazcık alıp dudağınıza sürdükten sonra masaj yapıyorsunuz. Ve sonuç yumuşacık dudaklar!

Burda dudaklarım çok iyi görünmese de kuru.

 Sür sür sür!

Ve sonuç! Kuruluktan eser yok.

Üzerine bide en sevdiğim Burt's Bees lipbalm'ını sürüyorum.





No comments:

Post a Comment