Monday, March 25, 2013

Nikonlandım!



Uzuun zamandır fotoğraf makinesi almak istiyordum, gözüm d5100'nin üzerindeydi. Arkadaşım Hediye'de kullanıyor o yüzden bir kaç kez deneme fırsatım olmuştu ve çok beğenmistim. Fakat fiyatı beni durduruyordu, hatta daha ucuz olan bir modele bakmaya başlamıştım. Bir mağzada 110€ ucuzladığını görünce artık bu bir işaret olmalı diyerek biraz daha düşünüp almaya karar verdim. Tabi her eline fotoğraf makinesi alan da güzel fotoğraf çekecek diye bir kural yok, bol bol pratik yapıcam artık olmadı belki minik bir kursa yazılırım. Ya da fotoğrafcı arkadaşım Demet'den yardım isterim. En azından blog'a post koymak için motive etti beni, zira iphone kaliteli fotoğraflarımdan çok sıkılmaya başlamıştım artık.

2 comments:

  1. hayırlı olsuuun! herkesin makinesi var ama bu herkesin güzel karelere sahip olduğu anlamına gelmiyor, fotoğraf çok an meselesi :) güzel kareler hep seninle olsun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok haklısın canım, umarım dediğin gibi olur ^.^

      Delete