Friday, April 26, 2013

Pink, pinker, pinkest!

Dün çok yakın arkadaşlarımdan biri olan Selma'nın kına gecesi vardı. Geçen haftaya kadar ne giyeceğimi bilmiyordum ki annem elinde bu elbiseyle yanıma geldi. Bak kızım sana aldım beğenmezsen değiştiririz dedi. Ben genelde siyahlara bürünen bir insan olarak elbiseye şöyle bir baktım, beğenmeyeceğimi var sayarak. Fakat giyince cıvıl cıvıl rengiyle çok hoşuma gitti. Ayakkabılar geçen ki alsam mı almasam mı diye sorduğum postta ki ayakkabılar. Postun üzerinden fazla geçmeden sipariş etmiştim. Yarın düğün var, çok heycanlıyım ve Selma için çok mutluyum <3

EN: Yesterday I went to my friend's henna party. A Henna party is a traditional party held one day before the wedding. Tomorrow is the wedding and I'm very happy for my friend <3






1 comment:

  1. çok kilolusun giydiğin hiç yakışmamış cildinde yağdan parlıyor

    ReplyDelete