Monday, May 6, 2013

Deli kız evi olmadan ev düzmeye başlamış

Selam kızlar, uzun bir aradan sonra yine bir postla karşınızdayım. Gönül isterdi ki her gün post yapayım ama ilham gelmeyince gelmiyor işte. Içimden gelmeden yapılmış bir postu da yayınlamak istemiyorum, zorunlulukmuş gibi olsun istemiyorum.  Bu post'ta son zamanlarda henüz olmayan evim için aldıklarımı göstermek için yapmak istedim, içimden gelerek. Henüz olmayan ev derken hayır çeyizlik falan değiller. Eylül ayında 1 seneliğine Istanbul'a gidiyorum erasmus ve staj için (mutluluktan dans ediyor). Durum böyle olunca henüz kalacağım yeri ayarlamış olmasam da tatlı tatlı şeyleri görünce kendilerini evimde/odamda hayal edip almaktan kendimi alı koyamıyorum. Hoş hepsini Istanbul'a nasıl taşıyacağım? Sanki Istanbul'dan alamayacakmıyım bunları? Bu sorunların cevaplarına aldırmadan canımın istediğini yapıyorum. 

Bu cupcake'li parisli tablo'yu 5 euro'ya buldum. Sol tarafında ise tebeşir tahtası var (en üst fotoğrafta görünüyor) bu tahta da 25 euro'dan 5 euro'ya ucuzlayınca hadi sen de gel dedim. 

Bu kupa setine de hayır diyemedim :(

Cupcakes for everyone'lı kupa ve retro altlık <3

Made with love mumlarım, ağaçlı mumluklarım. Arkalarında ise pembe cupcake baskılı çay kutum. Şimdilik bu kadarız ama ben bu ev eşyası alma işini çok sevdim!

EN: I'm moving to Istanbul in September for my minor and internship. I can't stop myself from buying cute house accosseries/decorations for my (future) place in Istanbul.  I bought a chalk board, paris/cupcake poster, coffee cups, candles etc. I have no clue about how I'm going to carry them all the way to Istanbul. But hey, who cares?

3 comments:

  1. oyy harikalar! o love yazan kupalara bayıldım, on numero! hepsini mutlulukla kullan inşallah, huzurla, sağlıkla..

    benim de daha evim yok hatta evlenme tarihim bile belli değil ama nasılsa nişanı atlattık o da gelir allah ömür verirse diyerekten rende makinemden waffle makineme, muffin kaplarıma, hatta beyefendinin pantelon askılarına kadar almış bulunmaktayım. allahıııım çok eğlenceli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim ^.^ Olsun böyle yavaş yavaş başlamak gerek tabi bir bakmışsın düğün kapıda :) Umarım sende her şeyi sağlıkla ve mutlulukla kullanırsın.

      Delete
  2. cupcakeli kupa ve vintage altlık süper ötesi :)

    ReplyDelete