Tuesday, May 14, 2013

Essence: 125 Absolutely Blue & 107 Naughty and Pink!

Essence'in Türkiye'ye geldiğini duyduğumda çok sevinmiştim. Türkiye'ye giderken burdan stoklayıp götürmeme gerek kalmayacak, rahatca Türkiye'den alabileceğim almak istediklerimi. Ben Essence'in en çok ojelerini seviyorum, hem kaliteli, hem renkleri güzel hem de ucuzlar. Yaz da yaklaşmışken bu 2 rengi almanın çok mantıklı bir şey olduğuna karar verdim.

Ilk renk ve aynı zamanda yeni favorim olan Absolutely Blue. 2 kat yetiyor bu ojeye ve rengi bence çok tatlı, açık mavinin içine biraz lila karıştırmışlar gibi. 

Ikinci renk Naughty and Pink! Bu ojenin fotoğraftaki rengi gerçeğinden çok farklı çıktı ve sinir oldum bu duruma. Bir türlü iyi çekemedim. Asıl renk ilk fotoğrafa daha yakın. Bu fotoğrafta turuncumsu çıkıyor ama kendisi güzel ve canlı bir pembe. Bu ojenin de diğer oje gibi hiç bir parıltısı pırıltısı yok, en sevdiğim oje şekli!

Ojelerin içinde 8ml var ve fiyatları burda 1,69.

-Translate-
Since summer is almost coming I thought it was a pretty good idea to buy these two beauties. I couldn't shoot a good picture of the pink one, it's much brighter and pinker in real! The bottles contain 8ml nailpolish and cost €1,69 each. 

6 comments:

  1. Her ikiside cıvıl cıvıl renkler, insanın baktıkça içi açılıyor :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Absolutely pretty colors for summer!

    ReplyDelete
  4. I love the colors! Especially the pink one :)

    ReplyDelete
  5. selammm blogunu yeni keşfettimm çok beğendim.:) bi de o ojeler yenir mi:)
    sevgiler

    ReplyDelete