Saturday, May 26, 2012

From LIFE | Dildade


Afişimiz hazır, biletler basıldı, 2 hafta sonra bütün ekiple sahnede olacağız, hem çok heycanlıyım hem o sahneye çıkmak için çok sabırsızlanıyorum <3 Bize bol şans dileyin ^.^

Our poster is finished, our tickets are ready. In 2 weeks we will be performing our theater play with our theater group. I am nervous, but at the same time really excited <3 Wish us luck ^.^

Friday, May 18, 2012

New in: some random stuff.

Modeline bayıldım, içindeki desene bayıldım, rengine bayıldım! -Luca
I love the model, I love the print inside, I love the color! -Luca

Taşlı takı fazla kullanmam aslında ama bunun rengindenmidir nedir çok sevdim.
-Ikisi de H&M
-Both from H&M

Hasır bir şapkayla kombinlediğimi hayal ediyorum. Tek sorun henüz hasır bir şapkam yok.
-Atlas Pasajı

Yüzük ve küpeler terkos'dan, bilekliğim ise hediye.

Pastel ojenin rengi çook güzel, sürdüğümde sürekli tırnaklarıma bakasım geliyor. Rengi güzel bir mor rengi ne fazla açık ne koyu, çok az fazla belli olmayacak şekilde simli bir finish'i var. Numarası 42.

Diğer renk ise Rival de Loop'un 68 rengi. Resimdekinden de açık aslında rengi. Bunu henüz deneyemedim. Keşke bir de isimleri olsaymış. Ojelerde isim yerine numara görünce birazcık üzülüyorum.







Sunday, May 13, 2012

Lazy Sunday!


Bugün benim günüm. Anneler günü olsa da annem ve babam akraba ziyaretine gittiler ben de kardeşimle evde yalnız kaldım. Bir yanımda kalınlığına maşallah dediğim ELLE Türkiye dergisi, Hollanda'da dergiler neden böyle kalın değil??! Ya da ben görmüyorum çünkü bayadır dergi alıp okumamıştım şimdi ne yalan söyleyeyim. Diğer yanımda çilek ve Ikea'dan aldığım vanilya kokulu mum. Arada bi projeyle uğraşıyorum, bide maske yaptım daha demin. Keyfime diyecek yok. Pazartesi günü işkencesini çekmeden önce kendimi biraz şımartıyorum sanırım. Kahvaltı haricinde yataktan çıkmadım henüz, belki bir yürüyüş yapsam iyi olur ama. Acilen kilo vermem lazım aslında, Dukan diyeti kitabını mı sipariş etsem? Bir çok kişi baya hevesli bu konuda. Spor zaten şart da koca totomu kaldırıp da hareket edesim gelmiyor. Neyse pazar günü keyfi falan diyordum size de iyi keyifler ve bütün annelerin anneler günü kutlu olsun!!

Istanbul Left Overs.

Istanbul'dan döneli 6 gün oldu, gelir gelmez yine tüm hızıyla hayatıma devam etmeye başladım. Sunumlar, projeler, ödevler, sınav için stresslenmeler vs. Buraya ayak basar basmaz donmaya başlamamı da görmezden gelemicem tabi. Ha bide Istanbul'da bıraktığım arkadaşlarım var. Istanbul ne kadar canlıysa, kalabalıksa, metropolsa, benim yaşadığım yer de bir okadar sıkıcı, gri ve monoton. Tek tesellim beni burda özelyip bekleyen arkadaşlarım ve Amsterdam'a 2 saat uzaklıkta olmam. Neyse fazla depresyona bağlamadan ve olayı fazla dramatize etmeden bir kaç resim paylaşayım. Şimdiden fotoğrafların kalitesi için özür dilerim çünkü hepsini telefonumla çektim (utanan yüz).




Luxus ve Cem Adrian arasında karar veremediğimi yazmıştım. Sonunda bi karar verip Luxus'a gidecektik, yerini bulamadık Cem Adrian'a gittik.

Okuduğum okulun Bahçeşehir üniversitesiyle anlaşması var ve Erasmus değişim proğramıyla Bahçeşehir'de okumak istiyorum 6 aylığına. Kararımı vermeden okulu gezeyim dedim, saolsun arkadaşım Dilara orda okuyor ve bana güzel bir okul turu verdi. Okulun manzarasına burdan tekrar bir oha diyorum ve saygılarımı sunuyorum.


Anadolu Kavağında kalede yemek yemek. O kadar sakin ve dinlendirici ki.

Insanlar Alemi'ni izlemeye gidecektik. BKM binası yerine yanlışlıkla BKM Mutfak binasına girdik. Bakın yolu bize kim tarif etti.





Thursday, May 3, 2012

Adalar falan.

Bugün tam 1 hafta oldu İstanbul'a geleli, bu demek oluyor ki soğuk ve karanlık Hollanda'ya dönmeme bir kaç gün kaldı ve ben bu duruma çok üzülüyorum :( Ben burda çok mutluyum!